Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 15. listopadu 2015

Přání

 
 
Přeji krásné nedělní odpoledne,
 
i když je to dnes upršený den, sedím nad tvorbou vánočních pozdravů.
 
Dneska něco v přírodním stylu a něco v duchu starobylých vánoc s ježíškem :-).
 
 
Přírodní přání  - kraftové základy, výřezy a výseky , šití, ozdoby a patina.

 
Vintage vánoce
 
Nádherné SB papíry od Pion Desingu , výřezy - tentokráte s využitím i od českého výrobce, umělý sníh a hodně zdobení třpytivými lepidly.
 

 
 


 
Hezký den všem :-)
 


Žádné komentáře:

Okomentovat