Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 14. května 2014

Přání pro radost


Přeji pěkné odpoledne. 

Po menší přestávce - avšak jen zde na Blogu :-) , jeden pastelový kousek ve stylu Shabby chic. 
Tentokráte jsem zvolila jemnou meruňkovou barvu v kombinaci se smetanovou a bílou.

Zítra se můžete těšit na mnou avízovaný kousek  - recyklace ze staré knihy , kdy jsem vytvořila ze staré knihy krabici na drobné poklady :-).  Právě vychází časopis pro kreativní lidičky - Praktická žena , pro kterou jsem tuto krabici vytvořila .




Hezký zbytek dne. Zuzka

2 komentáře: